Wednesday, May 16, 2012

Tahdon!


Puhun usein siitä, miten mikä tahansa on meille mahdollista. Uskon siihen. Elämässäni on tapahtunut paljon asioita, mistä olen unelmoinut. Joskus helposti, toisinaan se on vaatinut vaikeita ja radikaaleja päätöksiä ja tekoja. Enkä ole katunut päivääkään. 
Helposti vastoinkäymisten myötä uskoa koetellaan. Muistan erään viisaan sanoneen minulle kerran, että ´muista, kun kohtaat vastoinkäymisen, ajattele että se on sinulle vain kysymys "tahdotko sitä todella?" ´. Sen jälkeen olen usein miettinyt hankaluuksien edessä, kuinka paljon tahdon, kuinka helposti olen valmis luovuttamaan. Kulkeako läpi, nähdäkseni millaista on sen toisella puolella, millainen minä olen toisella puolella. Vai jäädä tähän. Tässä tiedän, miten toimin, millainen olen. Edessä on jotakin, mistä en vielä tiedä. Uteliaisuus voittaa, lähes aina.

Minulla on paljon unelmia. Pieniä, suuria, sellaisia mitkä vaativat aikaa ja järjestelyjä. Jotkut niistä voisivat tapahtua hetkessä. Kaikki ovat silti yhtä tärkeitä. On sellaisia, mistä kerron avoimesti muille ja sellaisia, mitkä ovat syvällä syämen sopukoissa, piilossa, toisten tavoittamattomissa. 
Muutaman viime päivän aikana olen toden teolla miettinyt, että elämässäni on eräs asia, jonka tahdon todella toteuttaa. Se vaatii uskoa, luottamusta, tahdonvoimaa, avoimuutta,heittäytymistä,iloa ja pilkettä. Se on minulle tärkeä, yksi tärkeimmistä. Se on ollut olemassa jo kauan, mutta sen aika ei ole vielä ollut. On ensin täytynyt toteuttaa muita asioita. 

Tämä olkoon siis minulle testi tahdonvoimasta. En vielä paljasta enempää, mutta pidän teidät kyllä ajantasalla projektin etenemisestä. 
Nyt alkoi jo jännittää, koska tämän kaiken kirjoitettua kaikki tuntuu konkreettisemmalta. iiik. Olen asettanut joustavan aikarajan, jotta saisin homman kunnolla käyntiin.
Joustavahko takaraja kestää kesän loppuun. 
Toisaalta, tarvitsen tähän myös muita, joten se vaikuttaa vahvasti asian etenemiseen. No, kärsivällisyyden loppuessa voin heittää hitaat romukoppaan miettimään ja napata muita matkaan :)
Aika alkaa nyt!



Whatever you can vividly imagine,
you can achieve.
Everything in your world
and
everything around you
was once an idea in the mind
of its inventor or creator
- Jim Donovan-

2 comments: