Tuesday, July 31, 2012

The Circle of Life


Muutos.
Uusi alku.
Elämän kiertokulku on nostanut esiin sisäisen levottomuuden. On aika kulkea eteenpäin. Levottomuus syntyy, koska kaikki ympärillä on edelleen samaa, mutta sisällä jokin muuttuu kovaa vauhtia. Ulkoinen ja sisäinen maailma eivät enää kohtaa. 
Tasapaino syntyy silloin, kun näen sisäisen maailmani heijastuvan ulkoiseen elämääni.
Olen tiennyt jo jonkin aikaa, että tarvitsen muutosta elämääni. Olen antanut ajatuksen kypsyä hiljaa sisälläni. Kun aika koittaa, kaikki tapahtuu.
Nyt olen valmis. Istuin eilen alas ja toivon että tapahtuisi ihan mitä tahansa.
Räjähdys, pyörremyrsky.
Kuvainnollisesti.
Jos joku ehdottaisi muuttoa maapallon toiselle puolelle vastaisin empimättä kyllä. 
Jokin luku elämässä on tulossa päätökseen. Tuntuu, että elän laatikon sisällä. Kaikki seinät ovat liian tuttuja.En pääse ulos, lyön päätäni  jatkuvasti seinään.
Kierrän ympyrää.  
Mikään muu ei tee niin onnelliseksi kuin se, että kuuntelen sydämeni ääntä ja toteutan sen tahtoa. 
Olen valmis mihin tahansa, valmis tekemään mitä tahansa-
aina kun tiedän että palvelen syvintä olemustani, tarkoitustani.
Silloin jokainen hetki, kokemus, kohtaaminen, teko ja ajatus on merkittävä, eikä mikään tässä maailmassa ole merkityksetöntä tai turhaa.
Minä elän sisäisestä palosta, rakkaudesta elämää ja sen monimuotoisuutta kohtaan. 
Jos palo hiipuu, se tarvitsee uuden puhalluksen.
Nyt on aika antaa tilaa uudelle.
Olen valmis luopumaan aivan kaikesta.
Valmis mihin tahansa.
Luotan itseeni ja elämään.
Se riittää.
<3





No comments:

Post a Comment