Wednesday, October 3, 2012

Can You Hear How Silence Speaks The Truth?


Vapaus.
Ajatella, tuntea, olla.
Riippumattomuus.
Ihmisistä, mielipiteistä.
Millään muulla ei ole merkitystä, kuin tällä hetkellä.
Voin vetää syvään henkeä. 
Tehdä mitä tahdon.
Ajatella mitä tahansa.
Uskoa mihin haluan.
Mennä minne tie vie.
Tavata ihmisiä tai olla yksin.
Olla kiireetön.
Hiljaisuudessa.
Tehdä vain sellaista millä on todella jotakin merkitystä minulle.
Karsia pois kaikki turha.
Turhat ajatukset, rutiinit, tavat, tottumukset.
Päästää irti kaikesta.
Ja todella ymmärtää miten arvokas
ja täydellinen voi olla tämä hetki.
Miten kaikki on tässä hetkessä.
Minussa.
Kaiken aikaa.
Jokainen sydämen lyönti
ja
hengenveto
on täydellinen.
Jokainen kohtaaminen, 
ylä-ja alamäet,
ovat mahdollisuus kokea,
laajentaa ymmärrystä ja tietoisuutta.
Olen vapaa, 
sillä ainoastaan
minä itse olen vastuussa itsestäni.
Vastuussa siitä mistä tulen,
minne olen menossa.
Missä olen nyt.

No comments:

Post a Comment